News Update :
Home » » Skill 28 Use Comparatives and Superlatives Correctly Structure and Written Expression TOEFL

Skill 28 Use Comparatives and Superlatives Correctly Structure and Written Expression TOEFL

Penulis : citrapriski on Sunday, April 30, 2017 | 8:08 PM

Skill 28 Use Comparatives and Superlatives Correctly (Gunakan Kalimat Komparasi dan Superlatif dengan Benar )
Dalam test TOEFL, Anda akan menemui soal komparasi dan superlatif dalam bentuk yang disalahkan. Kalimat komparasi dan superlatif memiliki penggunaan yang berbeda. Fahamilah perbedaan ini untuk menjawab soal secara tepat.
Komparasi digunakan untuk membandingkan dua hal yang sama.
·         The history class is larger than the math class.
(Kelas sejarah Iebih luas daripada kelas matematika)
·         Mary is more intelligent than Susan.
(Mary lebih cerdas daripada Susan)
Dan contoh pertama, history class dibandingkan dengan math class. Sedangkan, contoh kedua Mary dibandingkan dengan Susan.  Sementara itu, superlatif digunakan ketika ada lebih dan dua hal yang hendak ditunjukkan satu yang terbaik, terbesar, atau yang paling.
·         The history class is the largest in the school.
           (Kelas sejarah adalah yang terbesar di sekolah itu)
·         Mary is the most intelligent of all the students in the class.
      (Mary adalah yang terpintar dan semua pelajar di kelas itu)
Pada contoh pertama, history class dibandingkan dengan semua kelas lain nya di sekolah itu, dan history class adalah Iebih besar dan setiap kelas lainya. Sedangkan contoh kedua, Mary dibandingkan dengan seluruh pelajar lain di kelas, dan Mary lebih pintar dan setiap pelajar lainnya.
Share this article :

1 comment:


  1. The effectiveness of IEEE Project Domains depends very much on the situation in which they are applied. In order to further improve IEEE Final Year Project Domains practices we need to explicitly describe and utilise our knowledge about software domains of software engineering Final Year Project Domains for CSE technologies. This paper suggests a modelling formalism for supporting systematic reuse of software engineering technologies during planning of software projects and improvement programmes in Project Centers in Chennai for CSE.

    Software management seeks for decision support to identify technologies like JavaScript that meet best the goals and characteristics of a software project or improvement programme. JavaScript Training in Chennai Accessible experiences and repositories that effectively guide that technology selection are still lacking.

    Aim of technology domain analysis is to describe the class of context situations (e.g., kinds of JavaScript software projects) in which a software engineering technology JavaScript Training in Chennai can be applied successfully

    ReplyDelete

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger